Brev:
Mængde af mad?
5. juni 2012
Alder:
17 mdr.
Mængde af mad?
Hej Helen
Min datter er 17 mdr. og hun trives heldigvis. Mit spørgsmål er ganske enkelt. Skal man sætte grænser for hvor meget mad der ryger indenbords? Hun har en meget stor appetit og selv i vuggestuen siger de, at hun godt nok spiser godt :-) Det er jo dejligt men hun er i perioder noget rund på kinderne og hagerne. Hun har en tyk (strut) mave, men har altid haft det og det havde jeg selv som barn.
Men bør jeg holde lidt igen når hun kan spise meget ofte og meget eller skal hun bare have lov til at spise alt det hun kan ?
Mht. frugt og børn på hendes alder. Er der nogle restriktioner på hvor meget frugt et barn må få om dagen ? Hun kan nemlig også spise meget store mængder, så vil bare lige høre din mening.
Mange hilsener
Rikke